mandag 30. mars 2009


Balanse: Jeg vil si at jeg har symmetrisk balanse, fordi på venstre side har jeg logoen til klærne og litt oppover er det litt skrift som jeg syns var veldig fint og som da jeg mener at denne buksen er en av tinga. Jeg syns det er ro i bildet, for det er ikke noen sterke farger og der det er skrift er det noen blomster som gjør det litt mer avslappende.
Fremheving: Med tanke på at det er blomster ved den øverste skriften så legger man bedre merke til det som er øverst, og det er noen ting som er enklere å lese og derfor er de tinga veldig viktig syns jeg. Og helt nederst har jeg skrift av logoen. Det er litt spesiell skrift og ganske mørk så man legger godt merke til den. Så da legger man ekstra merke til det.
Kontrast: her er kontrasten buksen, den legger man litt bedre merke til etter som at det er litt mer farge der enn det er rundt. Så derfor er det lettere å legge merke til buksen og merke til prislappen.
Helhet: Jeg ikke så masse bilder, jeg tok et øverst som jeg ga et veldig fint budskap. Jeg tok og passet på at det ikke ble alt for masse i bildet sånn at det ikke blir så rotete, så jeg syns at budskapet kommer fint frem og det er ikke masse annet i bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar