onsdag 1. april 2009

hjemme oppgave

Hjemme oppgave 2.april

http://www.oslo2011.no/
Jeg syns det kanskje er litt vel mørke farger, og fordi det er så mye foran det bilde av snøen så legger man ikke så godt merke til det. Jeg syns ikke denne siden var veldig fin for jeg syns det ble veldig masse på sidene, på den ene siden var det noen bilder, og den andre siden spill og masse annet. Syns ikke den var så alt for fin, det ble litt for mye bilder der og syns ikke den var så alt for fin side.

http://www.brandlab.no/
Her syns jeg den var veldig spesiell, jeg syns også det var veldig morsomt når man tok pilen nedover mot ordene sånn at det ble blått. Det var ikke så masse på siden, men det var litt skrift og man vet ikke helt hva som er viktig, jeg syns ikke noe spesielt om bildet heller. Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor det bildet er der, for jeg syns ikke det hadde så mye sammen heng i alt innholdet. Jeg skjønner egentlig ikke helt hva denne siden handler om, for det er ikke noe stor skrift eller noe som viser sånn ordentlig hva denne siden handler om.


1. forslag på plakat...

2. forslag på plakat...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar