torsdag 5. februar 2009

Strikking


Vi har strikket utrlig mye og det var ikke så morsomt, men om jeg husker riktig så var det ganske tidlig på året så da fikk vi en mulighet til å bli mye bedre kjent med hverandre. Det var noen som laget makrame og noen strikket, det var veldig koselig om man ser bort fra vonde fingre. I løpet av den tiden vi hadde strikking lærte jeg mange nye ting, jeg har ikke brukt noe av det hjemmer da. Men en gang så kommer jeg sikkert til å bruke makrame og andre strikke muligheter. Når vi var ferdige gikk jeg, Tina og Charlotte ut for å feste de lappene på trærne, vi gikk litt rundt for å se hvor vi ville ha det så når vi fant det tok først Charlotte på hennes. Da tok hun nål og tråd mens jeg og Tina tok å holdt den sammen. Når vi hadde gjort det med alle sine tok vi bilder av lappene og noen fine bilder av oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar