torsdag 5. februar 2009

Prossesbok

Vi jobber med tråd teknikker, når vi gjorde det skulle vi dokumentere hva vi gjorde og hvordan vi gjorde det. Da tok vi å skulle lage et fint hefte hvor vi skulle putte alt av det vi hadde laget, når jeg skulle sy inn de små lappene på sy marskinen gikk det ikke. Jeg prøvde på å sy dem på når jeg var hjemme, men tråden datt ut hele tiden og ingen ting gikk riktig da jeg skulle gjøre det. Så da tok jeg like så greit nål og tråd, så satt jeg meg ned å sydde dem på fast. Når jeg hadde gjort det var fingrene mine såre og vonde, men det ble ikke så utrolig bra. Jeg fikk dem til å sitte fast og det gjør dem enda så da regner jeg med at jeg gjorde noe rikitg, til slutt når jeg fikk på skrift og den var helt ferdig syns jeg den ble kjempe fin. Om man ser bort fra at den var så sykt tjukk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar